Translate language

sobota, 25 czerwca 2011

BODY CREME OLIVE - ISANA

Nie tak dawno przechadzając się po mieście postanowiłam zajrzeć do drogerii Rossmann w celu zakupu jakiegoś balsamu do ciała. Moją uwagę zwrócił krem do ciała z oliwą z oliwek ISANA.
Szczerze nie pamiętam ile za niego zapłaciłam, podejrzewam że coś około 15 zł/za 500 ml, ale bardzo polecam.

- bardzo wydajny
- konsystencja jest średnio lekka
- ogromnym plusem jest to że rzeczywiście kremu w pojemniku jest sporo ( dlatego jest ciężki )
- przyzwoity skład (wit. E oraz dobroczynne oleje są dość wysoko w liście składników/ natomiast jest parę 
   konserwantów i substancji zapachowych, które znajdują się na końcu listy, więc zbytnio bym się tym nie 
   przejmowała )

- po aplikacji skóra jest lepka ( nie aż tak bardzo, akurat mi to nie przeszkadza, jest to wynik olei, które się 
  w nim znajdują ponieważ należą do olei półschnących)
- dobrze nawilża, odżywia, dostarcza cennych składników skórze

3 komentarze:

  1. teraz jest w Rossmannie w promocji za 7zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, jak ja nie lubię smarować się balsamami ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Fakt nie każdy lubi ale mają pozytywne działanie na skórę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń